Loading...

sobota, 13 kwietnia 2013

2 nose piercing


I used to have two nose piercings, I wore them faithfully for a period of two years.
For long I wondered about them, but anyone who wonders as well I have one advise-"don't waste your time, just do it"!


          Byłam niegdyś posiadaczką dwóch kolczyków w nosie, nosiłam je wiernie przez okres dwóch lat.
Długo zastanawiałam się nad tymi kolczykami, jednak każdemu, kto się zastanawia radzę- "nie marnuj czasu, tylko do dzieła"!


          According to me piercing hurts much, but don't be scared! It's simply the nose- very delicate place where is a lot of nerves endings, that's why tears will be present. Any scars after remove a piercing are like little dots looks like pores. The only thing I hated in these earrings are the hapless balls at the end of the rod. But the most surprised for me is incredibly fast heals of piercing!          Wedlug mnie samo przebicie boli bardzo, jednak nie przestraszcie się! Po prostu jest to nos, bardzo delikatne miejsce, na którym znajduje się dużo zakończeń nerwowych, a więc i łzy będą obecne. Blizn praktycznie nie ma żadnych, są to delikatne kropeczki, które wyglądają jak pory. Jedyne czego nienawidziłam w tych kolczykach to tej nieszczęsnej kuleczki na zakończeniu pręta. Najbardziej jednak zaskoczyło mnie to jak kanał niezwykle szybko się goi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.