Loading...

czwartek, 9 maja 2013

Ondulacja



On 16.07.2012 my hair survived the crisis. As always my idea to do a perm (I mean do a suicide on own hair) came to my mind spontaneously. I didn't go to any hairdresser all of that I made at home place. The effect was really cool, I was so excited when just saw myself in the mirror, but effect remained only one day. I have that ugly straight hair so even after such hard labor- didn't been wave. But I would like so much got a sheep on my head!

Warning for you!
If you decide to do a perm- choose a really good hairstylist studio, no one will do it better than professionals. I restored my hair to good looking and being healthy again ALL YEAR!




Dnia 16.07.2012 r moje włosy przeżyły kryzys. Jak zawsze mój pomysł zrobienia sobie ondulacji (czyt. wykonania samobójstwa na własnych włosach) wpadł mi do głowy spontanicznie. Nie udałam się do fryzjerki, a wszystko odbyło się w domowym zaciszu. Efekt był naprawdę super, byłam wniebowzięta gdy tylko ujrzałam się w lustrze, jednak utrzymywał się on tylko jeden dzień. Mam tak wstrętnie proste włosy, że nawet po takiej katordze nie chciały się one pokręcić, a tak bardzo chciałabym mieć owieczkę na głowie!

Przestrzegam was!
Jeśli decydujecie się na ondulację, to wybierzcie się do naprawdę dobrego studia fryzjerskiego, nikt tego nie wykona lepiej jak sami profesjonaliści. Ja przywracałam do ładu moje włosy CALY ROK! 




5 komentarzy:

  1. Ja też mam bardzo proste włosy, do tego cienkie i oklapnięte, marzą mi się właśnie takie fale jak tu masz, ale nie przyszło mi na myśl żeby zrobić trwałą, bo by tego na bank nie przeżyły i tak cierpią już przez rozjaśnienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam podobnie jak Ty, chciałabym mieć fale, ale jeszcze bardziej pragnęłabym mieć na głowie takie drobne loczki jak owieczka :P moje na szczęście przeżyły i mają się już dobrze :)

      Usuń
  2. A mnie jakoś nigdy nie korciło do takich zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz fajne włoski, a nie nieustannie przyklapnięte druty :(

      Usuń
  3. ja to wolę mieć proste włosy :P heheh zazdroszczę że masz proste :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.