Loading...

czwartek, 23 maja 2013

Wibo nr 351



Today I want to share with you my the best nude nail polish so I show you Wibo nr 351! Until this time any other laquer in this tone didn't been better to me. Like for me polish works perfect, on the nails looks full well. Adds our palms femininity and a delicacy. Nails painted by this polish looks really well cared for and nothing else is needed.Dzisiaj o moim ulubionym nudziaku, a zatem pokazuję wam Wibo nr 351! Do tej pory żaden inny lakier w odcieniu nude go nie przebił. Jak dla mnie lakier sprawuje się idealnie, a na pazurkach wygląda doskonale. Dodaje on naszej rączce kobiecości i pewnej delikatności. Pazurki pomalowane tym lakierem wyglądają na naprawdę zadbane i nic więcej im nie potrzeba :)






Who I recommended for:
For every single girl whose don't want to stand out by neons color on nails or nail art just only modest and well cared for nails. I used it for my mature exam (school leaving exam for the en of high school)

Consistence:
According to me it's really good. If we talking about Wibos nails polish I have no objections. However about this tone on our nails we have to put more than one layer. 




Komu go polecam?
Każdej dziewczynie, która nie chce się rzucać w oczy zdobieniami, a jedynie skromnymi i zadbanymi pazurkami. Ja wykorzystałam go na moją tegoroczną maturę :)

Konsystencja:
Według mnie jest bardzo dobra, do lakierów Wibo nie mam żadnych zastrzeżeń. Jednak jak przy odcieniach nude nasze pazurki musimy pokryć więcej niż tylko jedną warstwą.

8 komentarzy:

  1. Mam go, ale jakoś za nim nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u niektórych dziewczyn, że ten lakier prezentuje się na bardziej żółty, a u mnie wygląda on jak beż. Może masz podobnie jak one? Nie wiem od czego to zależy ;o

      Usuń
  2. Muszę przyznać że mam może 2lakiery o takim kolorze wolę żywsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywsze oczywiście każda z nas uwielbia, ale nude przydaje się na takie wyjścia, gdzie nie można świecić za bardzo pomalowanymi pazurkami :))

      Usuń
  3. cudo :) uwielbiam takie krycie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor idealnie pasuje do Twoich dłoni :) Ja nie przepadam za takimi kolorami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.