Loading...

niedziela, 30 czerwca 2013

Safari nr 101


Another blue shade from my collection! This time it is nail polish well known to us- Safari (everybody in Poland knows that brand). I think ideally suited to the current summer!

Consistence: Anyone who was working with Safari's lacquers, and I suppose most of you, know very well that to quality is beyond reproach, especially for that low price. However, for me the lacquer too quickly thickens in the bottle, compared to polishes other brands, what results in shorter using.

Colour:  It's a delicate shade of blue, closest to sea. I fall in this colour I totally admire it, just look how is presented for example in >this decorating<.

_______________

Kolejny błękitny odcień z mojej kolekcji! Tym razem jest to lakier bardzo dobrze nam znany, czyli Safari. Wydaje mi się, że lakier idealnie nadaje się na obecne lato!

Konsystencja: Każdy kto miał do czynienia z lakierami Safari, a przypuszczam, że większość z was, to bardzo dobrze wie, że ich jakości nie można nic zarzucić, szczególnie za taką cenę. Jednak jak dla mnie lakier zbyt szybko gęstnieje w buteleczce, w porównaniu do lakierów innych firm, co skutkuje krótszym jego użytkowaniem.

Kolor: Jest to delikatny odcień błękitu, bardziej morski. Za tym kolorem przepadłam totalnie, same spójrzcie jak prezentuje się np. w tym zdobieniu >klik<

9 komentarzy:

  1. jestem zafascynowana nazwą :) brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię lakiery Safari, za taką cenę mamy fajną jakość. tylko właśnie za szybko gęstnieją ;/
    a ten też chyba posiadam, ślicznie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ja Safari nigdy nie wytraciłam, bo zazwyczaj już zdążyły mi zgęstnieć, a co do tego kolorku, to też uważam, że super wygląda:)

      Usuń
  4. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny kolor! kojarzy mi się z letnim, bezchmurnym niebem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.