Loading...

czwartek, 27 czerwca 2013

Virtual Magic #406


I have to confess that month ago for the first time in my life I used and I got in my hands a  cracked nail polish. That never attracted me, although very nicely presented on nails other girls. However, the time has come, and finally I bought it ;)Muszę wam się przyznać, że dopiero miesiąc temu po raz pierwszy w życiu użyłam i dostałam w swoje ręce lakier pękający. Nigdy mnie do tego nie ciągnęło, pomimo, że bardzo ładnie prezentowało się to na pazurkach innych osób. Jednak nadszedł ten czas i w końcu go zakupiłam ;)


Colour: It is a strong shade of blue, but so thick and strongly lustrous shimmer make its brigthen. At the beginning I was afraid of effect could present this lacquer, but positively surprised me. As I like everything blue, this polish has proven itself in my blue collection.

My assessment: Nail polish looks great solo but also using as decorative like >here<.

Magic: As for me the name of this series is ideally, and most of all checks out about this lacquer. This colour is magical, just look:




Kolor:
Jest to mocny odcień niebieskiego, jednak tak gęsty i mocno połyskujący shimmer trochę go rozjaśnia. Na początku bałam się jaki efekt może prezentować ten lakier, jednak pozytywnie mnie zaskoczył. Jako, że lubię wszystko co niebieskie, tak i ten lakier sprawdził się w mojej niebieskiej kolekcji.


Moja ocena: Według mnie lakier prezentuje się super, podoba mi się solo, ale także w zdobieniach jak tutaj >klik<

Magic: Jak dla mnie nazwa tej serii jest trafiona, a przede wszystkim sprawdza się co do tego lakieru. Jego kolor jest magiczny, w sumie same spójrzcie.



8 komentarzy:

  1. To prawda, bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie efekt świetny

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny, ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, delikatny :) kojarzy mi się z morzem ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny mani :) Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że Ci służy!
    pięknie u Ciebie wygląda :)

    śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie zakupione u Ciebie lakiery były cudowne, już nie raz o tym pisałam, tak więc każdy z nich bardzo dobrze się u mnie sprawuje :>>

      Usuń

Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz, ten krytyczny jak i ten pozytywny- jest to dla mnie niezwykła motywacja do pracy nad samą sobą.